Sunday, February 15, 2015

[Updated] 2015.02.15 Yun Kyun Sang Messages on Global Fanboard on Fancafe




드디어! @yunkyunsang 님이 ‪#‎글로벌꽃밭에서‬ 메세지 남겼어요 ㅋㅋ 감동받았습니다!!! ㅎㅎㅎ
Finally he left a message on global fanboard on ‪#‎fancafe‬
Here's the translation..


[Eng trans]
I'm weak in foreign language haha
but I really want to say thank you, so I leave this message^^??
I feel happy and thankful for your support and love, even though you're far away. I will work as hard as your love for me and I want you to know that I really love you^^
Thank You, I love you?? Cheer up!! keep in there!!



[Indonesian trans]
Aku lemah dalam berbahasa asing. haha
Tetapi aku sangat ingin mengucapkan terima kasih, jadi aku meninggalkan pesan ini^^??
Aku merasa sangat bahagia dan berterima kasih atas cinta dan dukungan yang kalian berikan, meskipun kalian berada di tempat yang jauh. Aku akan bekerja keras sesuai dengan cinta yang kalian berikan untukku dan aku sangat ingin kalian tahu kalau aku sangat sangat mencintai kalian^^
Terima kasih, Aku mencintaimu?? Semangat!! tetaplah berada disini!!





Me:
ㅋㅋㅋ 그 메세지 보면~~ 으악~~♡♡♡♡
균상님.. 멀리서도..우린 열심히 균상님이 사랑하고 응원할께요~~~ 외국어 말인데.. 균상님이 약하면 우리가 한국어를 더 열심히 공부하면 됐죠!!!ㅎㅎㅎ
고마워요 사랑합니다!!!♡♡♡
When i see the message.. ahh..XD i feel soooooo♡♡♡♡
Kyun Sang-nim even though we're far away, we'll love you and always supporting You~~ For the foreign language that you've mentioned.. if you're weak on that.. then we should've learn korean language even harder from before!!! hahahah..
Thank You and I Love You!



TAKE IT WITH FULL CREDIT

(YUNKYUNSANGID.BLOGSPOT.COM)

1 comment :